ben artniyetli hiç düşünmedim valla bildirmek çözüm değil gibi ama sanki çözüm aradım bi an kafamda

gerçi kimlik onayımız var dediğin gibi o yeterli sanki
Hahaha buyrun umarım ikna olabilirsiniz, dilerseniz, talep ederseniz özelden selfie ile kimlik onayı da yapabiliriz