Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden vardı şuanda durum hakkında bilgim yok sadece aynı ağdan bağlanıyoruz şuan ve ilerleyen süreçlerde de aynı ağdan bağlanma durumlarımız olabilir yanlış anlaşılmaması adına paylaştık incelemeye alabilirler hesaplarımızı. Artniyet olsa zaten paylaşmayız patlayana kadar kullanırdık biraz önyargılıyız sanırım




@Coskun; hocamız umarım cevaplandırır
ben artniyetli hiç düşünmedim valla bildirmek çözüm değil gibi ama sanki çözüm aradım bi an kafamda gerçi kimlik onayımız var dediğin gibi o yeterli sanki