Konu
Aynı ağdan R10 girişi bildirgesi
01-07-2020, 00:49:31
#14
adme
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
https://www.r10.net/forumda/106829-m...omeni-351.html
konu burada ama kilitlenmiş nedense.