likable03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet buda kötü bi durum açıkcası.

ip paylaşımı diye birşey yok sanırım ama göremedim
Eskiden vardı şuanda durum hakkında bilgim yok sadece aynı ağdan bağlanıyoruz şuan ve ilerleyen süreçlerde de aynı ağdan bağlanma durumlarımız olabilir yanlış anlaşılmaması adına paylaştık incelemeye alabilirler hesaplarımızı. Artniyet olsa zaten paylaşmayız patlayana kadar kullanırdık biraz önyargılıyız sanırım



sercanarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok ben sizin için söylemedim zaten. Tam prosedürü merak ettim.
@Coskun; hocamız umarım cevaplandırır