sercanarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi ben 2. hesabı açsam; daha sonra böyle bir konu açsam aklanmış mı oluyorum? Tam işleyiş nedir?
evet buda kötü bi durum açıkcası.

ip paylaşımı diye birşey yok sanırım ama göremedim