Konu
Aynı ağdan R10 girişi bildirgesi
30-06-2020, 22:34:44
#5
likable03
sercanarga adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdi ben 2. hesabı açsam; daha sonra böyle bir konu açsam aklanmış mı oluyorum? Tam işleyiş nedir?
evet buda kötü bi durum açıkcası.
ip paylaşımı diye birşey yok sanırım ama göremedim