Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 Hesap'da kimlik onaylı biz aynı ortamda çalışabiliyoruz notebook'umu götürüp aynı ağdan giriş yapabiliyoruz kendisinin işletmesi mevcut. Aynı evde bulunmuyoruz gerekirse tekrar kimlik onayına düşürürler yani artniyet aranmasına gerek yoktu bence ama neyse
Yok ben sizin için söylemedim zaten. Tam prosedürü merak ettim.