• 16-06-2020, 19:32:29
    #1
    Merhaba iyi forumlar.

    Geçen sene babamın arabasını 42.000 TL fiyata ilana koyduğumuzda alıcısı yoktu.Max 39-40K veren oluyordu.

    Araç Opel Vectra C 2003

    Geçen yine koydum aynı fiyattan 1000 kişi aradı.
    900 kişinin verdiği teklif abi doğan,şahin üstüne 5-10 bin vereyim.Hepsinden minumum 25.000 TL fark istedim gayet normal bir rakam şahine göre Küfür etmemek için zor tuttum kendimi. Baktım geçen sene 9-12 arası olan şahinler şimdi 18-25 arası hatta 30.000 TL fiyata var.

    Neyse 48.000 yaptım yine arıyorlar. Millet çok uyanık olmuş arkadaşları ile teker teker arıyor hepsi maksat fiyat düşürmek 40.000 vereyim piyasası böyle başka ilde yok 38 e var daha temizi gibisinden.

    Aynı arabanın piyasası bulunduğum ilde 55-70 arası şuan abartmışlar ama.

    Yine sinirlendim 52.000 Yaptım ama maksat satmak değil.Bakalım önceki favoriye alanlar napacak diye bugün aradılar kardeş piyasası mahvetmeyin helal kazanın dedi evet haklı ama kendisi 94 model şahini 34 sayarken haram olmuyor

    Yeminle var ya milyoner olsanız bile bu ikinci el araç piyasasını mahvedenlere para yedirmeyin. Gidin sıfır alın. Herkes uyanık olmuş.Millet işine geliyorsa helal gelmiyorsa haram diyor.


    İnşAllah bu fiyatlar düşerde o zaman görürüm.
  • 16-06-2020, 19:37:44
    #2
    Kasım 2018 ayında 2004 model honda jazzımı 150bin kmde alıp 220bin km'de geçtiğimiz kasım ayında 45e sattım. Aralıkta da 70bin e 2015 model peugeout 208 otomatik aracımı aldım. Daha 6-7 ay oldu 90-95e satılıyor. İnanın bana araç sahibi olarak ben nefret ediyorum bu araç piyasasının böyle saçma sapan olmasından.
  • 16-06-2020, 19:38:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Dbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasım 2018 ayında 2004 model honda jazzımı 150bin kmde alıp 220bin km'de geçtiğimiz kasım ayında 45e sattım. Aralıkta da 70bin e 2015 model peugeout 208 otomatik aracımı aldım. Daha 6-7 ay oldu 90-95e satılıyor. İnanın bana araç sahibi olarak ben nefret ediyorum bu araç piyasasının böyle saçma sapan olmasından.

    Benim zoruma giden doğan,toros,şahin fiyatları 30.000 e dayandı böyle saçmalık olur mu cidden.
  • 16-06-2020, 19:40:40
    #4
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim zoruma giden doğan,toros,şahin fiyatları 30.000 e dayandı böyle saçmalık olur mu cidden.
    Malum sitede birisi koyuyor arabasını 30a diğeride görüyor bu araç 30sa benimki de o rakamdan aşağı olamaz diyor al sana piyasa uçuyor.
  • 16-06-2020, 19:46:14
    #5
    5-6 aydır araba bakıyorum, ayağımı yerden kessin diyerek.. Yaşadığım ülkenin insanlarından utanıyorum. 2001 model volkswagen boralar 50.000 TL. Böyle bir şey olabilir mi? Bunun doğru olduğunu kim savunabilir, 50.000 TL bu kadar mı değersiz? Haram kazanç falan demeye de gerek yok belki ateist adam haramı bilmiyor olabilir de, neticede hepimiz insanız, insanlığımız nerede kaldı
  • 16-06-2020, 19:47:15
    #6
    Türk ırkının klasik yapısını anlık olarak yaşıyoruz. Herhangi bir sektörde-alanda kar yapılabilecek bir işte veya yeni çıkan bir buluşta-üründe her ne olursa olsun bodozlama dalıp çok kazanmak dışında hiçbir amacı olmamak...
    Biri(leri) bir şey bulur veya yapar hemen her yere virüs gibi yayılır herkes o işe dalar.
    Hiçbir bilgisi alakası olmadığı halde "Türkiye'nin tek..." diye başlayan sahte ve gereksiz sloganlarıyla o alana girerler. Yeter ki "kar var mı" sorusuna "ooo bak aslında para olcak bu işe gircen" diyecek birilerini görmüşlerse tamamdır.

    Aslında piyasa artması dediğimiz şey birinin başka bir araca kıyasla aracına daha fazla para istemesi. Hem de eskiyen yıpranan aracın fiyatını artırması kadar saçma sapan bir durum daha olamaz.
    Özellikle düşük modelli veya fiyatı düşük araçlarda çok görülüyor bu olay. Mesela 15 bin tl lik araca 30 bin yazıyor. 30 binlik bir araca 55 bin. 60 binlik araca 98-100 bin yazıyor.
    Fakat dikkat ederseniz fiyatı yüksek 100-150 bin tl üzerindeki araçlar bu piyasaya hiç önem vermiyor. Aracı neyse hemen hemen o fiyata bırakmaya çalışıyor veya diğerlerine bakıp ufak artışlar yapıyor. Eğer düşük model araçlardaki artış gibi olsaydı zaten 100 bin tl lik aracı olan kişinin 15 bine 30 yazan gibi, 30 bine 55 bin yazan gibi iki katı yazsaydı 200 bin yazmak zorunda kalırdı.
  • 16-06-2020, 20:32:56
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cevabi birakiyorum 😊


    https://www.instagram.com/p/CBaidWXj...d=ajho19v243ho
  • 16-06-2020, 21:58:28
    #8
    Krediler düşünce fırsatçılara fırsat doğdu. Kredi çekip al sat yapmaya başladılar.

    19k ya sattığım palioyu 3 gün sonra 24k olarak ilanda gördüm. Bugün 28k.
    Millet tutturabildiğine geçirme çabasında.
    Motoru ölü 2000 model passatı arkadaş 42 ye sattı. Araç bildiğin çöp.

    Bu piyasa yükselmeye devam edermi bilmiyorum ama piyasada kusura bakmayın mal çok.

    Parasının 1 kuruş hesabını yapan, bugün öğle yemeği yemesemde olur diyen arkadaşım 68k ya 2008 Era aldı 148.000 km de
    Allah razı olsun abim var ki arabayı uygun fiyata aldım yoksa halim perişan olacaktı.
    Paranızı üç kağıtçılara kaptırmayın arkadaşlar.
  • 16-06-2020, 22:35:47
    #9
    Ben hyundai i20 i10 bakiyordum uzun zamandir keske ocak gibi cesaret edip alsaymisim artik bakmiyorum