Krediler düşünce fırsatçılara fırsat doğdu. Kredi çekip al sat yapmaya başladılar.

19k ya sattığım palioyu 3 gün sonra 24k olarak ilanda gördüm. Bugün 28k.
Millet tutturabildiğine geçirme çabasında.
Motoru ölü 2000 model passatı arkadaş 42 ye sattı. Araç bildiğin çöp.

Bu piyasa yükselmeye devam edermi bilmiyorum ama piyasada kusura bakmayın mal çok.

Parasının 1 kuruş hesabını yapan, bugün öğle yemeği yemesemde olur diyen arkadaşım 68k ya 2008 Era aldı 148.000 km de
Allah razı olsun abim var ki arabayı uygun fiyata aldım yoksa halim perişan olacaktı.
Paranızı üç kağıtçılara kaptırmayın arkadaşlar.