Kasım 2018 ayında 2004 model honda jazzımı 150bin kmde alıp 220bin km'de geçtiğimiz kasım ayında 45e sattım. Aralıkta da 70bin e 2015 model peugeout 208 otomatik aracımı aldım. Daha 6-7 ay oldu 90-95e satılıyor. İnanın bana araç sahibi olarak ben nefret ediyorum bu araç piyasasının böyle saçma sapan olmasından.
Benim zoruma giden doğan,toros,şahin fiyatları 30.000 e dayandı böyle saçmalık olur mu cidden.