ustalar toplandıysa otomatik vitesarabaalacağım kullanmayı bilmediğim için. ne alayım sizce? her kafadan bir ses çıkıyor. bir süre acemiliği atıp bir iki yıl içinde sıfır alacağım. ne almamı önerirsiniz?