aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim zoruma giden doğan,toros,şahin fiyatları 30.000 e dayandı böyle saçmalık olur mu cidden.
Malum sitede birisi koyuyor arabasını 30a diğeride görüyor bu araç 30sa benimki de o rakamdan aşağı olamaz diyor al sana piyasa uçuyor.