5-6 aydır araba bakıyorum, ayağımı yerden kessin diyerek.. Yaşadığım ülkenin insanlarından utanıyorum. 2001 model volkswagen boralar 50.000 TL. Böyle bir şey olabilir mi? Bunun doğru olduğunu kim savunabilir, 50.000 TL bu kadar mı değersiz? Haram kazanç falan demeye de gerek yok belki ateist adam haramı bilmiyor olabilir de, neticede hepimiz insanız, insanlığımız nerede kaldı