8 Arabası var 1000 TL desteğe başvurmuş
30
●813
- 26-05-2020, 19:24:15Ben hiçbir yardımın gerçek ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldığını düşünmüyorum, belki %50 den fazlası zenginlere gidiyor. Adam bütün mal varlığını eşinin, çocuklarının üzerine yapıyor olay tamam. Çok detaylı araştırmalar lazım ama nerede işte bizde.
Ahbap derneği istisna, gözü kapalı güvenirim onlara. - 26-05-2020, 19:26:35Üyeliği durdurulduValla bende nasılsa para kazanırım diye başvurmadım. Başka ihtiyacı olan birisi alsın diye. Ama işte görgüsüz çok malesef. Devlet bugün dağıtır yarın fazlasıyla alır bir şekilde ihtiyacı olanlar alsa sadece keşke.
- 26-05-2020, 19:28:02Üniversitede bi kız vardı babasının ne gayrimenkulleri ne arabaları vardı ama hiçbiri üzerine değildi. Çalışan olarak gözükmüyor bağkurda ödenmiyor ama şirket kendisinin. Sadece hepsini neden olduğu bilinmez abisinin kardeşinin üstüne yapmış. Kız okula arabayla gidip geliyordu. KYK bursu çıkmıştı, okulda ki yemekhanede yemek bursu çıkmıştı bedavadan yemek yiyodu her gün. Bu adam 1000 liraya başvurmuştur ve çıkmıştır büyük ihtimal
- 26-05-2020, 19:30:08abi ben 1000 tl almak için başvuruları gerekli şeyleri felan araştırdım ama orta gelirli bir ailede yaşadığım için hiç başvuru yapasım gelmedi bana vermezler felan fıstık diye sonuçta yok yoksul değiliz şükür ama bunlar nasıl alıyor? nasıl başvurusu değerlendiriliyor ve soruşturma bile açılmıyor? vee böylelerine bin tl nasıl veriliyor......
- 26-05-2020, 19:30:51vallah sistem öyle bir sistem ki tokiden ev alanlar bakıyorsun yüzde 90 sın zaten evi arabası iş yeri oalnalar sadece resmi kayıtlarda üzerinde değil gene devlet yardım alanlarda öyle bu nasıl iş nasıl gidiş bu sitemle fakir her zaman fakir zengin daha zengin oluyor