• 26-05-2020, 19:23:47
    #10
    Sana bana değil böylelerine veriyorlar o desteği zaten.
  • 26-05-2020, 19:24:15
    #11
    Ben hiçbir yardımın gerçek ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldığını düşünmüyorum, belki %50 den fazlası zenginlere gidiyor. Adam bütün mal varlığını eşinin, çocuklarının üzerine yapıyor olay tamam. Çok detaylı araştırmalar lazım ama nerede işte bizde.
    Ahbap derneği istisna, gözü kapalı güvenirim onlara.
  • 26-05-2020, 19:24:31
    #12
    Vekiller de uyuyarak 15-20 k kazanıyo
  • 26-05-2020, 19:25:18
    #13
    sen ben devleti yönetmeye aday milletvekili belediye başkanı vb kişiler asgari ücret almalı, birinci ikinci derece akrabaları ticaretle uğraşmamalı , basın yan sahipleri de hiç bir ticari faaliteyye bulunmamalı demediğimiz sürece sömürülmeye mahkumuz
  • 26-05-2020, 19:26:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Valla bende nasılsa para kazanırım diye başvurmadım. Başka ihtiyacı olan birisi alsın diye. Ama işte görgüsüz çok malesef. Devlet bugün dağıtır yarın fazlasıyla alır bir şekilde ihtiyacı olanlar alsa sadece keşke.
  • 26-05-2020, 19:28:02
    #15
    Üniversitede bi kız vardı babasının ne gayrimenkulleri ne arabaları vardı ama hiçbiri üzerine değildi. Çalışan olarak gözükmüyor bağkurda ödenmiyor ama şirket kendisinin. Sadece hepsini neden olduğu bilinmez abisinin kardeşinin üstüne yapmış. Kız okula arabayla gidip geliyordu. KYK bursu çıkmıştı, okulda ki yemekhanede yemek bursu çıkmıştı bedavadan yemek yiyodu her gün. Bu adam 1000 liraya başvurmuştur ve çıkmıştır büyük ihtimal
  • 26-05-2020, 19:30:08
    #16
    abi ben 1000 tl almak için başvuruları gerekli şeyleri felan araştırdım ama orta gelirli bir ailede yaşadığım için hiç başvuru yapasım gelmedi bana vermezler felan fıstık diye sonuçta yok yoksul değiliz şükür ama bunlar nasıl alıyor? nasıl başvurusu değerlendiriliyor ve soruşturma bile açılmıyor? vee böylelerine bin tl nasıl veriliyor......
  • 26-05-2020, 19:30:51
    #17
    vallah sistem öyle bir sistem ki tokiden ev alanlar bakıyorsun yüzde 90 sın zaten evi arabası iş yeri oalnalar sadece resmi kayıtlarda üzerinde değil gene devlet yardım alanlarda öyle bu nasıl iş nasıl gidiş bu sitemle fakir her zaman fakir zengin daha zengin oluyor
  • 26-05-2020, 19:42:22
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    başvurmuş da almışsa sıkıntı büyük, almamışsa sadece ihtiyaç sahiplerinin başvurularının geç değerlendirilmesine sebep olmuş. Yaptırım olsa bunun da önüne geçilir de çakal çok hangi birine ceza verecekler.