Sen niye o adama kızıyorsun ki ? O adama o parayı veren sisteme kız.
Onun şerefsizliği ona kalsın elbet acısı çıkar ondan.Lakin böyle önüne gelen verilmesi sistemin yanlışlığı sistemin yetersizliğidir.Gerçek ihtiyaç sahibine ulaşmıyorsa yardım sorun büyük demektir.
8 Arabası var 1000 TL desteğe başvurmuş
30
●813
- 26-05-2020, 21:56:50arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verse suç vermese suç olayın iceriğini biliyormusun? Belki üstüne mal yok adamın?
Suç yardim eden de yani tebrikler.Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-05-2020, 21:57:51Benim arkadaşın 8 dükkanı var ama 1000 tl desteğe başvurdu. Arada sırada dalgasını geçiyorum
- 26-05-2020, 22:02:14Demek istediğimi anlamamışsın.Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yardım sisteminde yanlışlık var diyorum.Devletin görevi zaten yardıma muhtaç olana yardım etmek. Lakin sistemde böyle aksaklıklar var.8 aracı olan adama nasıl 1000 lira veriliyor ? - 26-05-2020, 22:15:40açıklamayı yapan kaymakamlık..yani verilmemiş yardım...Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2020, 22:16:51Eyw teşekkür ederim bilgilendirme için.siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verilmiş olabilir.Kaymakamlık evet verdik demez nihayetinde.Araçlar adamın üzerine değilse bir ssk girişide gözükmüyorsa para ödenebilir.Bende gördüm etrafımda alan kişileri evi varken hemde.Sadece bu kişi üzerine yoğunlaşmak yanlış olur.
Misal paraya ihtiyacı olmayacanda bireysel ihtiyac kredisine başvurdu.Bir haneden 3 kişiye çıktığın gördüm Baba ve iki oğluna çıkıyor kredi.
İnş daha sağlıklı sistemler geliştirilir. - 27-05-2020, 17:03:39corona muhabbeti çıktığından beri, 1 TL kazanamıyorum, pandemi ve kredi destek başvurularını yaptım hala süreç devam ediyor, bari iptal edinde olmayacağını bilelim....