• 26-05-2020, 19:44:44
    #19
    Sen niye o adama kızıyorsun ki ? O adama o parayı veren sisteme kız.
    Onun şerefsizliği ona kalsın elbet acısı çıkar ondan.Lakin böyle önüne gelen verilmesi sistemin yanlışlığı sistemin yetersizliğidir.Gerçek ihtiyaç sahibine ulaşmıyorsa yardım sorun büyük demektir.
  • 26-05-2020, 19:45:23
    #20
    benimde 8 tane domainim var diye vermediler 😜
  • 26-05-2020, 21:56:50
    #21
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hükümet böle uygun görmüş

    Verse suç vermese suç olayın iceriğini biliyormusun? Belki üstüne mal yok adamın?

    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen niye o adama kızıyorsun ki ? O adama o parayı veren sisteme kız.
    Onun şerefsizliği ona kalsın elbet acısı çıkar ondan.Lakin böyle önüne gelen verilmesi sistemin yanlışlığı sistemin yetersizliğidir.Gerçek ihtiyaç sahibine ulaşmıyorsa yardım sorun büyük demektir.
    Suç yardim eden de yani tebrikler.
  • 26-05-2020, 21:57:51
    #22
    Benim arkadaşın 8 dükkanı var ama 1000 tl desteğe başvurdu. Arada sırada dalgasını geçiyorum
  • 26-05-2020, 22:02:14
    #23
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Verse suç vermese suç olayın iceriğini biliyormusun? Belki üstüne mal yok adamın?


    Suç yardim eden de yani tebrikler.
    Demek istediğimi anlamamışsın.
    Yardım sisteminde yanlışlık var diyorum.Devletin görevi zaten yardıma muhtaç olana yardım etmek. Lakin sistemde böyle aksaklıklar var.8 aracı olan adama nasıl 1000 lira veriliyor ?
  • 26-05-2020, 22:15:40
    #24
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek istediğimi anlamamışsın.
    Yardım sisteminde yanlışlık var diyorum.Devletin görevi zaten yardıma muhtaç olana yardım etmek. Lakin sistemde böyle aksaklıklar var.8 aracı olan adama nasıl 1000 lira veriliyor ?
    açıklamayı yapan kaymakamlık..yani verilmemiş yardım...
  • 26-05-2020, 22:16:51
    #25
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıklamayı yapan kaymakamlık..yani verilmemiş yardım...
    Eyw teşekkür ederim bilgilendirme için.
    Verilmiş olabilir.Kaymakamlık evet verdik demez nihayetinde.Araçlar adamın üzerine değilse bir ssk girişide gözükmüyorsa para ödenebilir.Bende gördüm etrafımda alan kişileri evi varken hemde.Sadece bu kişi üzerine yoğunlaşmak yanlış olur.

    Misal paraya ihtiyacı olmayacanda bireysel ihtiyac kredisine başvurdu.Bir haneden 3 kişiye çıktığın gördüm Baba ve iki oğluna çıkıyor kredi.

    İnş daha sağlıklı sistemler geliştirilir.
  • 27-05-2020, 16:58:15
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alay etmek için arkadaşlarını güldürmek istediği için başvurduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam
  • 27-05-2020, 17:03:39
    #27
    corona muhabbeti çıktığından beri, 1 TL kazanamıyorum, pandemi ve kredi destek başvurularını yaptım hala süreç devam ediyor, bari iptal edinde olmayacağını bilelim....