• 26-05-2020, 19:18:28
    #1
    haberlerde gördüm avcılarda adamın en düşük 2016 model 8 adet arabası olduğu halde 1000 tl desteğe başvurmuş allah vicdansızların elinde avucunda ne varsa alsın fakire fukaraya versin. durumum çok iyi değil kiradayım faturaarım kedilerimin maması benim yemeğim içeceğim ihtiyaclarım v.s annem 1000 tl destek aldığı için bana verilmedi senelerdir ailemden ayrı yaşıyorum ona rağmen alamadım dedim ki neyse boşver inşallah başka ihtiyacı olan alır dedim halime şükrettim ama böyle pislikler yüzünden insan isyan etmekten kendini alıkoyamıyor devletten allah razı olsunda araştırıyor vermeden önce bir sürü böyle malı mülkü olan kişiler başvuruyormuş yazık vallaha
    • LyriC
    • WebFinity
    • FilmBombasi
    LyriC, WebFinity, FilmBombasi ve 5 kişi bunu beğendi.
    8 kişi bunu beğendi.
  • 26-05-2020, 19:19:29
    #2
    hükümet böle uygun görmüş
  • 26-05-2020, 19:19:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yav işte alay ediyorlar yazıklar olsun öylesine
  • 26-05-2020, 19:20:44
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam Samsun’da da Ferrarisi olan biri de 1000 lira için başvuru yaptı. Ben anlamış değilim? Ferrari’nin yakıtı bile 1000tl’den fazladır 🤷🏻♂😁
  • 26-05-2020, 19:21:17
    #5
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    yazıklar olsun böyle insanlara başka bir şey yazamıyorum buraya.
  • 26-05-2020, 19:21:27
    #6
    İnsanlar daima malik olduklarından daha fazlasına sahip olmak isterler. Yeryüzünde açlıktan ölenlerin sayısı, tokluktan ölenlerden çok daha azdır. (Heognis)
  • 26-05-2020, 19:23:01
    #7
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hükümet böle uygun görmüş


    Yardım almış demiyor başvurmuş diyor, forumdada var böyle olup başvuran
  • 26-05-2020, 19:23:21
    #8
    ağzımızın tadı kaçmasın Ali Rıza bey
  • 26-05-2020, 19:23:23
    #9
    hoş bişey değil. ahlaki değil ama eşşek yüküyle maaş alan vekillerin de ucuza lüx yemekler yiyor devlet katkısıyla