haberlerde gördüm avcılarda adamın en düşük 2016 model 8 adet arabası olduğu halde 1000 tl desteğe başvurmuş allah vicdansızların elinde avucunda ne varsa alsın fakire fukaraya versin. durumum çok iyi değil kiradayım faturaarım kedilerimin maması benim yemeğim içeceğim ihtiyaclarım v.s annem 1000 tl destek aldığı için bana verilmedi senelerdir ailemden ayrı yaşıyorum ona rağmen alamadım dedim ki neyse boşver inşallah başka ihtiyacı olan alır dedim halime şükrettim ama böyle pislikler yüzünden insan isyan etmekten kendini alıkoyamıyor devletten allah razı olsunda araştırıyor vermeden önce bir sürü böyle malı mülkü olan kişiler başvuruyormuş yazık vallaha