Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
başvurmuş da almışsa sıkıntı büyük, almamışsa sadece ihtiyaç sahiplerinin başvurularının geç değerlendirilmesine sebep olmuş. Yaptırım olsa bunun da önüne geçilir de çakal çok hangi birine ceza verecekler.