Ben hiçbir yardımın gerçek ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldığını düşünmüyorum, belki %50 den fazlası zenginlere gidiyor. Adam bütün mal varlığını eşinin, çocuklarının üzerine yapıyor olay tamam. Çok detaylı araştırmalar lazım ama nerede işte bizde.
Ahbap derneği istisna, gözü kapalı güvenirim onlara.