abi ben 1000 tl almak için başvuruları gerekli şeyleri felan araştırdım ama orta gelirli bir ailede yaşadığım için hiç başvuru yapasım gelmedi bana vermezler felan fıstık diye sonuçta yok yoksul değiliz şükür ama bunlar nasıl alıyor? nasıl başvurusu değerlendiriliyor ve soruşturma bile açılmıyor? vee böylelerine bin tl nasıl veriliyor......