Valla bende nasılsa para kazanırım diye başvurmadım. Başka ihtiyacı olan birisi alsın diye. Ama işte görgüsüz çok malesef. Devlet bugün dağıtır yarın fazlasıyla alır bir şekilde ihtiyacı olanlar alsa sadece keşke.