• 23-04-2020, 12:24:24
    #10
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası ticaret formu değil,

    Burası webmasterlerin ticaret'de yaptığı forum Yani dolayısı ile insanlar imkanları dahilinde istediği kişiye ücretli hizmet verebileceği gibi ücretsiz olarak da yardım edebilir.

    Yardım esnasında hizmet verenin kazandıkları olur.

    Hizmetini tanıtır.
    Kişi kazanır.
    Yaptığı şeyi ıspat eder vb.

    Nadiren de olsa Zararı da olur.

    Bazen su istimal edilebilir, ücretsiz verdiği şeyin kıymeti olmayabilir vb.


    kişiyi afişe edip onun üzerinden propaganda yapmanıza da ayrıca anlam veremiyorum..
    Yaptığım propaganda değil. Konuda da belirttim. Amacım kimseyi eleştirmek değil , sadece yorumumu söyledim. Sizlerin de yorumunu merak ediyorum dedim. Siz farklı düşünüyor olabilirsiniz saygı duyarım. Birkaç günde bir ücretsiz 400 takipçi lazım diye konu açtığına göre pek de yararı olmamış sanırım ilk konuda yardımcı olup hizmetini tanıtan üye
  • 23-04-2020, 12:24:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş bence abartmış, hadi her şeyi ücretsiz istese anlarım ama 2 milyon takipçili hesap alınacak diyip, sonra her şeyi ücretsiz istemesi garip olmuş.
  • 23-04-2020, 12:25:43
    #12
    Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı tarafın açtığı başlıklar anlamlı mı hocam Allah aşkına. 2 milyon takipçili hesap almak isteyen bir kişi, akıl var mantık var 400 ücretsiz takipçi neden istesin. 2 milyon takipçili bir hesabı almaya maddi anlamda gücünüz yetiyor olsa, ücretsiz olarak 400 takipçi ister misiniz? İnsanlardan bedavaya site kurmasını talep eder misiniz.
    kimse kimsenin anlına zorla silah taşımıyor. işine gelen vakti olan yardım etmek isteyen eder, istemeyen etmez.

    Burası nede olsa sanal bir ortam sanal ortamda herkesin gerçekçi olmasını beklememek gerekiyor.

    Kendim için değil ama yardım ettiğim kişilere bazen ücretsiz destek istediğim olmuştu yardımcı olanda olmuştu..
  • 23-04-2020, 12:25:48
    #13
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz yapan çıkıyorsa problem yok bazen ufak işler için para istemeyebilirler.
    Bunlar tek kişi ise biraz beleşçi adam ama
    Ne güzel demişsiniz bazen diye , evet tüm konuları tek bir kişi açmış



    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimse kimsenin anlına zorla silah taşımıyor. işine gelen vakti olan yardım etmek isteyen eder, istemeyen etmez.

    Burası nede olsa sanal bir ortam sanal ortamda herkesin gerçekçi olmasını beklememek gerekiyor.

    Kendim için değil ama yardım ettiğim kişilere bazen ücretsiz destek istediğim olmuştu yardımcı olanda olmuştu..
    Benim de ücretsiz yardım ettiğim / aldığım kişiler çok oldu. Fakat konularım sırf ücretsiz yardım istemekten oluşmuyordu. Açıkçası fikrinizi belirtmekten daha çok tribünlere oynuyorsunuz gibi hissediyorum.
  • 23-04-2020, 12:27:32
    #14
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığım propaganda değil. Konuda da belirttim. Amacım kimseyi eleştirmek değil , sadece yorumumu söyledim. Sizlerin de yorumunu merak ediyorum dedim. Siz farklı düşünüyor olabilirsiniz saygı duyarım. Birkaç günde bir ücretsiz 400 takipçi lazım diye konu açtığına göre pek de yararı olmamış sanırım ilk konuda yardımcı olup hizmetini tanıtan üye
    Bana göre ücretsiz destek istemek, dilenmek yani. Başkalarını kandırmaktan daha makbul. Kandırmak daha kötü bir alışkanlık. Düşünsenize bir iş yapıyorsunuz makale almak istiyorsunuz ve size kopya çalıntı makale satıyorlar daha kötü bir şey değil mi bu?
  • 23-04-2020, 12:27:36
    #15
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimse kimsenin anlına zorla silah taşımıyor. işine gelen vakti olan yardım etmek isteyen eder, istemeyen etmez.

    Burası nede olsa sanal bir ortam sanal ortamda herkesin gerçekçi olmasını beklememek gerekiyor.

    Kendim için değil ama yardım ettiğim kişilere bazen ücretsiz destek istediğim olmuştu yardımcı olanda olmuştu..
    Hocam konu sahibi ne demeye calisiyor sen ne demeye calisiyorsun
  • 23-04-2020, 12:29:18
    #16
    Renfri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konu sahibi ne demeye calisiyor sen ne demeye calisiyorsun
    konu sahibine verdiğim cevap ilk mesajımdı alıntıladığı cevap ise başkaca bana özel verilmiş bir cevaba istinaden yanıt dı okumadan niye yorumluyorsun?
  • 23-04-2020, 12:30:56
    #17
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı tarafın açtığı başlıklar anlamlı mı hocam Allah aşkına. 2 milyon takipçili hesap almak isteyen bir kişi, akıl var mantık var 400 ücretsiz takipçi neden istesin. 2 milyon takipçili bir hesabı almaya maddi anlamda gücünüz yetiyor olsa, ücretsiz olarak 400 takipçi ister misiniz? İnsanlardan bedavaya site kurmasını talep eder misiniz.
    Bir kere istese anlam veririm. Fakat her birkaç günde bir 400 takipçi lazım ücretsiz diye konu açmış. Bu ihtiyaç değil tercihtir. Hiçbir panelde minimum yatırım 400 takipçi alabilecek kadar değildir , fazla para yatırmamak istediği için de birinden istemiştir tamam eyvallah. Ama bunu her birkaç günde bir yapmasının hiçbir savunması olmadığını düşünüyorum.
  • 23-04-2020, 12:31:40
    #18
    Google 1. Sayfa Garantili
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimse kimsenin anlına zorla silah taşımıyor. işine gelen vakti olan yardım etmek isteyen eder, istemeyen etmez.

    Burası nede olsa sanal bir ortam sanal ortamda herkesin gerçekçi olmasını beklememek gerekiyor.

    Kendim için değil ama yardım ettiğim kişilere bazen ücretsiz destek istediğim olmuştu yardımcı olanda olmuştu..
    O zaman bu forumun elitliğinin ne anlamı kalır? Kimse kimsenin alnına silah dayamıyor cümlesine uymak, kurarsızlığa imkan tanır. Peki ana sayfada son açılan konuların tamamı bu şekilde olsun o zaman. Ücretsiz bunu yapar mısınız? Ben şunu ücretsiz yaptırmak istiyorum. Ticareti herkes bıraksın, herkes birbirine ücretsiz iş yaptırsın.

    Bakın birisinden yardım istemek farklıdır, birisinin iyi niyetini suistimal etmek farklı şeylerdir. 2 milyon takipçili bir hesap almaya gücü yeten kişinin, bana göre kimsenin bu şekilde vaktini almaya hakkı yok. Durumu yoktur, başlık açılır, yardım talep edilir bunlar ayrı şeyler. Yardım etme, yardım isteme konularını es geçiyorum. Ancak bu arkadaşın yaptığı bambaşka birşey.