Karşı tarafın açtığı başlıklar anlamlı mı hocam Allah aşkına. 2 milyon takipçili hesap almak isteyen bir kişi, akıl var mantık var 400 ücretsiz takipçi neden istesin. 2 milyon takipçili bir hesabı almaya maddi anlamda gücünüz yetiyor olsa, ücretsiz olarak 400 takipçi ister misiniz? İnsanlardan bedavaya site kurmasını talep eder misiniz.
Bir kere istese anlam veririm. Fakat her birkaç günde bir 400 takipçi lazım ücretsiz diye konu açmış. Bu ihtiyaç değil tercihtir. Hiçbir panelde minimum yatırım 400 takipçi alabilecek kadar değildir , fazla para yatırmamak istediği için de birinden istemiştir tamam eyvallah. Ama bunu her birkaç günde bir yapmasının hiçbir savunması olmadığını düşünüyorum.