kimse kimsenin anlına zorla silah taşımıyor. işine gelen vakti olan yardım etmek isteyen eder, istemeyen etmez.
Burası nede olsa sanal bir ortam sanal ortamda herkesin gerçekçi olmasını beklememek gerekiyor.
Kendim için değil ama yardım ettiğim kişilere bazen ücretsiz destek istediğim olmuştu yardımcı olanda olmuştu..
O zaman bu forumun elitliğinin ne anlamı kalır? Kimse kimsenin alnına silah dayamıyor cümlesine uymak, kurarsızlığa imkan tanır. Peki ana sayfada son açılan konuların tamamı bu şekilde olsun o zaman. Ücretsiz bunu yapar mısınız? Ben şunu ücretsiz yaptırmak istiyorum. Ticareti herkes bıraksın, herkes birbirine ücretsiz iş yaptırsın.
Bakın birisinden yardım istemek farklıdır, birisinin iyi niyetini suistimal etmek farklı şeylerdir. 2 milyon takipçili bir hesap almaya gücü yeten kişinin, bana göre kimsenin bu şekilde vaktini almaya hakkı yok. Durumu yoktur, başlık açılır, yardım talep edilir bunlar ayrı şeyler. Yardım etme, yardım isteme konularını es geçiyorum. Ancak bu arkadaşın yaptığı bambaşka birşey.