brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığım propaganda değil. Konuda da belirttim. Amacım kimseyi eleştirmek değil , sadece yorumumu söyledim. Sizlerin de yorumunu merak ediyorum dedim. Siz farklı düşünüyor olabilirsiniz saygı duyarım. Birkaç günde bir ücretsiz 400 takipçi lazım diye konu açtığına göre pek de yararı olmamış sanırım ilk konuda yardımcı olup hizmetini tanıtan üye
Bana göre ücretsiz destek istemek, dilenmek yani. Başkalarını kandırmaktan daha makbul. Kandırmak daha kötü bir alışkanlık. Düşünsenize bir iş yapıyorsunuz makale almak istiyorsunuz ve size kopya çalıntı makale satıyorlar daha kötü bir şey değil mi bu?