mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz yapan çıkıyorsa problem yok bazen ufak işler için para istemeyebilirler.
Bunlar tek kişi ise biraz beleşçi adam ama
Ne güzel demişsiniz bazen diye , evet tüm konuları tek bir kişi açmış



cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimse kimsenin anlına zorla silah taşımıyor. işine gelen vakti olan yardım etmek isteyen eder, istemeyen etmez.

Burası nede olsa sanal bir ortam sanal ortamda herkesin gerçekçi olmasını beklememek gerekiyor.

Kendim için değil ama yardım ettiğim kişilere bazen ücretsiz destek istediğim olmuştu yardımcı olanda olmuştu..
Benim de ücretsiz yardım ettiğim / aldığım kişiler çok oldu. Fakat konularım sırf ücretsiz yardım istemekten oluşmuyordu. Açıkçası fikrinizi belirtmekten daha çok tribünlere oynuyorsunuz gibi hissediyorum.