• 23-04-2020, 12:32:18
    #19
    Ücretsiz yaşam arıyorum var mı?
  • 23-04-2020, 12:33:05
    #20
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu sahibine verdiğim cevap ilk mesajımdı alıntıladığı cevap ise başkaca bana özel verilmiş bir cevaba istinaden yanıt dı okumadan niye yorumluyorsun?
    Bence sen okudugunu anlamayip yorumluyorsun
  • 23-04-2020, 12:33:51
    #21
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre ücretsiz destek istemek, dilenmek yani. Başkalarını kandırmaktan daha makbul. Kandırmak daha kötü bir alışkanlık. Düşünsenize bir iş yapıyorsunuz makale almak istiyorsunuz ve size kopya çalıntı makale satıyorlar daha kötü bir şey değil mi bu?
    Hocam yapmayın etmeyin şimdi ne alaka yani ? Elbette başkalarını kandırmak daha kötü bir durum fakat bunun konumuzla ne alakası var. Her birkaç günde bir 400 ücretsiz takipçi istemek normal birşey mi bunu nasıl savunabiliyorsunuz
  • 23-04-2020, 12:36:49
    #22
    Neyse arkadaşlar sizin dediğiniz gibi olsun, bu konuda millete laf yetiştirecek enerjim yok.
  • 23-04-2020, 12:43:55
    #23
    arkadaşın açtığı 2 konudan birisi ücretsiz birşeyler istemek üzerine neresi normal acaba yukarıda gmail hesabı satmış onuda ücretsiz verseymiş anlardım da arkadaş kendi satmak ama başkasından ücretsiz almak istiyor forum kurallarında borç istemek veya ücretsiz iş talebinde bulunmak yasak diye biliyorum
  • 23-04-2020, 13:17:39
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ücretsiz 5000 tl istiyorum varmı gönderecek ?
  • 23-04-2020, 13:31:18
    #25
    Ben bu tür konuları gördüğümde elimden birşey geliyorsa yardım ederim. Belki durumu kısıtlı. İstek var ama para yok.

    Bir Allah razı olsun demesi yeterli.
    Ha işine gelen yardım eder, işine gelmeyen etmez.
    Kişinin nickini konuya yazmak hoş bir davranış değildir.
    Bugün bana yarın sana..
  • 23-04-2020, 14:36:54
    #26
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu tür konuları gördüğümde elimden birşey geliyorsa yardım ederim. Belki durumu kısıtlı. İstek var ama para yok.

    Bir Allah razı olsun demesi yeterli.
    Ha işine gelen yardım eder, işine gelmeyen etmez.
    Kişinin nickini konuya yazmak hoş bir davranış değildir.
    Bugün bana yarın sana..
    durumu kısıtlı olan birisi 2 milyon takipçili hesap alabilecek durumda mıdır ?
  • 23-04-2020, 14:51:51
    #27
    edit : neyse