Bana göre ücretsiz destek istemek, dilenmek yani. Başkalarını kandırmaktan daha makbul. Kandırmak daha kötü bir alışkanlık. Düşünsenize bir iş yapıyorsunuz makale almak istiyorsunuz ve size kopya çalıntı makale satıyorlar daha kötü bir şey değil mi bu?
Hocam yapmayın etmeyin şimdi ne alaka yani ? Elbette başkalarını kandırmak daha kötü bir durum fakat bunun konumuzla ne alakası var. Her birkaç günde bir 400 ücretsiz takipçi istemek normal birşey mi bunu nasıl savunabiliyorsunuz