Burası ticaret formu değil,
Burası webmasterlerin ticaret'de yaptığı forum Yani dolayısı ile insanlar imkanları dahilinde istediği kişiye ücretli hizmet verebileceği gibi ücretsiz olarak da yardım edebilir.
Yardım esnasında hizmet verenin kazandıkları olur.
Hizmetini tanıtır.
Kişi kazanır.
Yaptığı şeyi ıspat eder vb.
Nadiren de olsa Zararı da olur.
Bazen su istimal edilebilir, ücretsiz verdiği şeyin kıymeti olmayabilir vb.
kişiyi afişe edip onun üzerinden propaganda yapmanıza da ayrıca anlam veremiyorum..
Yaptığım propaganda değil. Konuda da belirttim.
Amacım kimseyi eleştirmek değil , sadece yorumumu söyledim. Sizlerin de yorumunu merak ediyorum dedim. Siz farklı düşünüyor olabilirsiniz saygı duyarım.
Birkaç günde bir ücretsiz 400 takipçi lazım diye konu açtığına göre pek de yararı olmamış sanırım ilk konuda yardımcı olup hizmetini tanıtan üye