• 21-04-2020, 19:43:10
    #1
    Merhabalar, geçtiğimiz aylarda forumdan birisinden kurucu mailli instagram hesabı satın aldım. Hesabı aldıktan 2 hafta sonra hesap onaya düştü. Ekranda benim bilgilerim yerine sadece +7 li yabancı bir numara vardı. Durumu hemen satın aldığım kişiye ilettim ve çözmesi için bugün yarın derken 24 gün bekledim. 24 günün sonunda canıma tak etti ve şikayet konusu açtım fakat moderatörler haksız buldu beni. Sebebi ise 40 gün geçmiş olması (halbuki sorunu 2 hafta sonra yaşadım ve insanlık adına satıcının durumu düzeltmesi için 24 gün bekledim) ve çok fotoğraf paylaştığım için onaya düşmüş olmasıymış. Başka uzman arkadaşlarla da konuştum hesaba farklı ip vs durumlarda da hesap onaya düşebilirmiş. Bu durumda yine hesap elimden gidecekti. Sizce kim haklı?
    Sormadığım arkadaşım kalmadı önüme gelen herkese sormaya başladım huzursuzluktan. Kimse benim haksız olduğum yeri nerde hata yaptığımı söylemiyor. Bir allahın kulu desin ki sen şurada haksızsın.Hesabı 550tl ye satın aldım ama artık maddiyatın dışında huzurum kalmadı yardımcı olursanız sevinirim.
  • 21-04-2020, 19:47:03
    #2
    Kurumsal PLUS
    Mağdur kalmış olabilirsin kardeşim ama yani eğer satın aldığın ve sorun yaşadığın bir durum var ise bunu 24 gün beklemek yerine çözümü aramalısın herkes ticaretinde burada. Haklı olup olmaman mevzu değil, bugün ne alırsan al bu böyledir. Tarafımca satıcının insiyatifine kalmıştır durum.
  • 21-04-2020, 19:48:16
    #3
    Hesap verilerinden hesap geçmişini kontrol etmiş miydiniz? +7 alan kodu Rusya'ya ait. Bu numaranın sizle bağlantısı olmadığını düşünüyorum. Geçmişte hesapta neden yabancı numara ekliymiş, hesap çalıntı mı yoksa numara tek kullanımlık mı? Satıcıya sormak gerek.
  • 21-04-2020, 19:48:45
    #4
    Şikayet konunuzu okudum hesabı satan kişi zaten forumda sürekli hesap al satışı yapıyor. Senin hiç bir şekilde suçun yok hesabı sana satan kişi hesap onaya düşerse onu açmak zorunda açamıyorsa iade etmek zorunda olmalı. Çok fotoğraf paylaşmayla onaya düşmesinin ne alakası var. O hesaba sen başka bir pc den girsende hesap onaya düşecekti farkeden bir şey olmayacaktı. İade etmesi lazımdı şikayet konusuna açmaya gerek kalmadan o hesabı sana satan zaten sorunun sende değil hesapta olduğunu anlayamıyormu?
  • 21-04-2020, 19:48:57
    #5
    +7 Tel onayı verdiği zaman ise onun suçu çünkü +7 tek kullanımlık numaralar. Aldığınız zaman söylemeniz lazımdı bunu.
  • 21-04-2020, 19:53:09
    #6
    Bana göre her zaman alıcı haklıdır burada maddiyattan önce hizmet önemlidir sana hesap veriyosam ve benim hesabımdan kaynaklı sorun yaşamışsan suç benimdir +7 onay numarası girilmiş hesaba kurucu mail olsa ne ? onayı +7 den isteyecek sorununuz inşallah çözülür
  • 21-04-2020, 19:53:54
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Satın almış olduğunuz hesap büyük ihtimal ile çalıntıdır.Çünkü +7 numara Rusya numarasıdır.
    Hesap kurucuya düşmüş ve mail adresi yok ise hesap numara üzerine kuruludur.
    Burada sizden yana bir sıkıntı yoktur kesinlikle.
    Çünkü siz aldığınız hesapta istediğiniz kadar zaman harcayıp istediğiniz kadar post paylaşabilirsiniz veyahut dilediğiniz cihazdan giriş yapabilirsiniz.
    Diyelim ki hesabı kastınız sattınız farklı bir ip den giriş yapılınca hesap kurucu da kalır yine aynı mantık o zaman sizde hesabı veremeden direkt olarak parayı alırsınız ve haklı olursunuz 😁
    Bu durumda haklı olan sizsiniz hocam kendi görüşümce
    Ve eğerki hesaba bağlı bir fb varsa ve erişiminiz var ise kurtarma şansımız mevcut koşulları sağlıyor ise özelden yazabilirsiniz.
    Geçmiş olsun
  • 21-04-2020, 19:57:23
    #8
    gokborumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satın almış olduğunuz hesap büyük ihtimal ile çalıntıdır.Çünkü +7 numara Rusya numarasıdır.
    Hesap kurucuya düşmüş ve mail adresi yok ise hesap numara üzerine kuruludur.
    Burada sizden yana bir sıkıntı yoktur kesinlikle.
    Çünkü siz aldığınız hesapta istediğiniz kadar zaman harcayıp istediğiniz kadar post paylaşabilirsiniz veyahut dilediğiniz cihazdan giriş yapabilirsiniz.
    Diyelim ki hesabı kastınız sattınız farklı bir ip den giriş yapılınca hesap kurucu da kalır yine aynı mantık o zaman sizde hesabı veremeden direkt olarak parayı alırsınız ve haklı olursunuz 😁
    Bu durumda haklı olan sizsiniz hocam kendi görüşümce
    Bana kalırsa forumda ilk mail yabancı olan hesapların satışı dudurulması lazım. Çünkü çoğu çalıntı hesap. Herif günde 10 tane hesap çalıyor geliyor forumda patır patır satıp parayı kırıyor.
  • 21-04-2020, 20:01:39
    #9
    GencScout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mağdur kalmış olabilirsin kardeşim ama yani eğer satın aldığın ve sorun yaşadığın bir durum var ise bunu 24 gün beklemek yerine çözümü aramalısın herkes ticaretinde burada. Haklı olup olmaman mevzu değil, bugün ne alırsan al bu böyledir. Tarafımca satıcının insiyatifine kalmıştır durum.
    24gün keyfe keder beklemedim arkadaş covid-19 nedeniyle instagram desteğin kapalı olduğunu belirtip durdu bende insanlık yapıp çözer diye bekledim.Dediğiniz gibi yapıp beklemeden direkt şikayet konusun açsaydım insanlık nerde kalmış olurdu ki o zamanda arkadaş şikayet konusuna çözücem bekle gibi ithamlarda bulunacaktı.