Merhabalar, geçtiğimiz aylarda forumdan birisinden kurucu mailli instagram hesabı satın aldım. Hesabı aldıktan 2 hafta sonra hesap onaya düştü. Ekranda benim bilgilerim yerine sadece +7 li yabancı bir numara vardı. Durumu hemen satın aldığım kişiye ilettim ve çözmesi için bugün yarın derken 24 gün bekledim. 24 günün sonunda canıma tak etti ve şikayet konusu açtım fakat moderatörler haksız buldu beni. Sebebi ise 40 gün geçmiş olması (halbuki sorunu 2 hafta sonra yaşadım ve insanlık adına satıcının durumu düzeltmesi için 24 gün bekledim) ve çok fotoğraf paylaştığım için onaya düşmüş olmasıymış. Başka uzman arkadaşlarla da konuştum hesaba farklı ip vs durumlarda da hesap onaya düşebilirmiş. Bu durumda yine hesap elimden gidecekti. Sizce kim haklı?
Sormadığım arkadaşım kalmadı önüme gelen herkese sormaya başladım huzursuzluktan. Kimse benim haksız olduğum yeri nerde hata yaptığımı söylemiyor. Bir allahın kulu desin ki sen şurada haksızsın.Hesabı 550tl ye satın aldım ama artık maddiyatın dışında huzurum kalmadı yardımcı olursanız sevinirim.