Bana göre her zaman alıcı haklıdır burada maddiyattan önce hizmet önemlidir sana hesap veriyosam ve benim hesabımdan kaynaklı sorun yaşamışsan suç benimdir +7 onay numarası girilmiş hesaba kurucu mail olsa ne ? onayı +7 den isteyecek sorununuz inşallah çözülür