GencScout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mağdur kalmış olabilirsin kardeşim ama yani eğer satın aldığın ve sorun yaşadığın bir durum var ise bunu 24 gün beklemek yerine çözümü aramalısın herkes ticaretinde burada. Haklı olup olmaman mevzu değil, bugün ne alırsan al bu böyledir. Tarafımca satıcının insiyatifine kalmıştır durum.
24gün keyfe keder beklemedim arkadaş covid-19 nedeniyle instagram desteğin kapalı olduğunu belirtip durdu bende insanlık yapıp çözer diye bekledim.Dediğiniz gibi yapıp beklemeden direkt şikayet konusun açsaydım insanlık nerde kalmış olurdu ki o zamanda arkadaş şikayet konusuna çözücem bekle gibi ithamlarda bulunacaktı.