Şikayet konunuzu okudum hesabı satan kişi zaten forumda sürekli hesap al satışı yapıyor. Senin hiç bir şekilde suçun yok hesabı sana satan kişi hesap onaya düşerse onu açmak zorunda açamıyorsa iade etmek zorunda olmalı. Çok fotoğraf paylaşmayla onaya düşmesinin ne alakası var. O hesaba sen başka bir pc den girsende hesap onaya düşecekti farkeden bir şey olmayacaktı. İade etmesi lazımdı şikayet konusuna açmaya gerek kalmadan o hesabı sana satan zaten sorunun sende değil hesapta olduğunu anlayamıyormu?