Satın almış olduğunuz hesap büyük ihtimal ile çalıntıdır.Çünkü +7 numara Rusya numarasıdır.
Hesap kurucuya düşmüş ve mail adresi yok ise hesap numara üzerine kuruludur.
Burada sizden yana bir sıkıntı yoktur kesinlikle.
Çünkü siz aldığınız hesapta istediğiniz kadar zaman harcayıp istediğiniz kadar post paylaşabilirsiniz veyahut dilediğiniz cihazdan giriş yapabilirsiniz.
Diyelim ki hesabı kastınız sattınız farklı bir ip den giriş yapılınca hesap kurucu da kalır yine aynı mantık o zaman sizde hesabı veremeden direkt olarak parayı alırsınız ve haklı olursunuz 😁
Bu durumda haklı olan sizsiniz hocam kendi görüşümce
Bana kalırsa forumda ilk mail yabancı olan hesapların satışı dudurulması lazım. Çünkü çoğu çalıntı hesap. Herif günde 10 tane hesap çalıyor geliyor forumda patır patır satıp parayı kırıyor.