Mağdur kalmış olabilirsin kardeşim ama yani eğer satın aldığın ve sorun yaşadığın bir durum var ise bunu 24 gün beklemek yerine çözümü aramalısın herkes ticaretinde burada. Haklı olup olmaman mevzu değil, bugün ne alırsan al bu böyledir. Tarafımca satıcının insiyatifine kalmıştır durum.