furkancetin97 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adam 5 kere arıyor, telefonda bir saat sohbet edip siteden yazan tüm bilgileri bana tekrar söyletiyor. Sonra sipariş verip malı benden alıyor. Ödemesini yapıyor. 14 gün sonra malı geri gönderip parasını geri alabiliyor. Ve sen tamam alacağım dedikten sonra almayan insanlara kızıyorsun. Senin telefonda döktüğün dilden başka kaybettiğin pek bir şey yok. Ben kargo ücreti kaybediyorum, malım yıpranıyor teslim alınmayan ya da açılıp iade edilen malları ikinci el fiyatına satmak zorunda kalıyorum ve bu kadar şikayet etmiyorum))) Ticaret böyle bir şey. Reklamla siteye getirdiğimiz 100 kişiden 15-20 si ürünü sepetine ekliyor. 4-5 tanesi siparişi tamamlıyor. 2-3 tanesi ürünü teslim alıyor. Ay sonunda da ürünü teslim alan 100 kişiden 5-6 tanesi iade ediyor. )))
Yani aranızda bir kontrat yoksa, bir sözleşme yoksa. Sadece söze dayanarak insanlara -trade veremezsiniz. Bu sadece sizinle anlaşıp, işe başlatıp işin yarısını yaptırıp sonra vazgeçtim diyenler için uygulanabilir. Ama eğer işe hiç başlanmadıysa, ya da daha işin çok başında cayma gerçekleştiyse bu -trade gerektirmez bence.