Özel mesajla detay istediğim her üyeye olumlu ya da olumsuz her zaman geri dönüş yaparım.

Hizmeti ya da ürünü almasanız bile satışa dair iyi dileklerde bulunmak medeniyet göstergesidir. Özel mesaj istediğiniz kişiden mesaj gelince, o kişinin dükkanına giriyor gibi düşünebilirsiniz. Girdiğin dükkana soru sorup hiçbir şey demeden çıkmak bizim kültürümüzde yok. İnternetin kötü yanlarından biri bu maalesef. Kültürel deformasyona sebep oluyor.