Foruma üye olup ticarete ilk başladığım zamanlarda bunu kafaya çok takıyordum, adam pm istiyor dönüş yapmıyor, 2-3 gün iş hakkında konuşuyorsunuz birden ortadan kayboluyor, telefonla arıyor yarım saat konuşuyorsunuz iş falan vermiyor vb. birçok olay yaşadım. Zamanla anladım ki adamına göre muamele etmek ve sabırlı olmak alttan almak lazım. Mesela ben şuanda asla müşteri ile telefonda konuşup iş almıyorum. Adam arıyor yarım saat boş boş konuşuyor zamanınızı çalıyor. Zaten iş vermeye niyeti yok, kafasındaki soru işaretlerini gidermek için arıyor. İşine başlamadığım kimse ile telefonda konuşmam. Adam pmden veya whatsappten bilgi istiyor veriyorum, zaten adamın iş vereceği varsa verir vermiyorsa uzatıyorsa kısa kestirip atıyorum. Kimse ile boşa zaman kaybetmeye gerek yok. İş için konu açanlara çoğu zaman teklif dahi yollamıyorum, inanın konu açan çoğu kişinin derdi iş falan yapmak değil. Adam kafasındaki soru işaretlerini gidermek için konu açıyor. Ayda 1-2 kişiye pmden teklif gönderiyorumdur ancak. İş yaptırmak isteyen kendisi gelip sizi buluyor merak etmeyin.

Sinirlerinizin hoplamasını istemiyorsanız sabırlı olup alttan almayı öğrenin ve adamına göre muamele edin.