Yorumları okumadım sadece fikrimi belirteceğim.
Bilindiği üzere forumda haksız yere "-"verilen tradeler, kanıt sunulduğunda kaldırılabiliyor.
Bu nedenle siz "telefonda bana hizmeti alacağını söyledi ama almadı" diyerek "-" trade basarsanız,
bunun hiçbir kanıtı yok. Art niyetli insanlar önüne gelene "-" trade vererek, forum dengesini bozabilir.
Mantıklı fakat bir temele oturtulmadığı sürece, gerçekleşmeyecektir.