• 29-03-2020, 01:35:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kolay gelsin herkese İstanbuldayım aracımla İzmire gitmem gerekiyor birazdan yola çıkacağım. Yeni otobanı kullanmayıp navinin gösterdiği eski yoldan gideceğim rota // önerisi uyarısı olan var mı yolu bilen ilk defa karayolu ile gidiyorum
  • 29-03-2020, 01:37:37
    #2
    Hayırlı yolculuklar.
    Daha önce oraya yolculuk yapmadığım için fikrim yok.

    Fakat bir şey rica edeceğim. Ulaştıktan sonra; Yol üzerinde herhangi bir tedbir var mıydı (korona ile ilgili) bilgi verirsen sevinirim.
  • 29-03-2020, 01:48:39
    #3
    yalova girisnde ateş ölçüyorlar. akhisara kadar tek kontrol buydu
  • 29-03-2020, 01:49:20
    #4
    L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı yolculuklar.
    Daha önce oraya yolculuk yapmadığım için fikrim yok.

    Fakat bir şey rica edeceğim. Ulaştıktan sonra; Yol üzerinde herhangi bir tedbir var mıydı (korona ile ilgili) bilgi verirsen sevinirim.
    yarın bende Sakaryaya gidip geleceğim, bildiğim kadarıyla sadece bazı noktalarda ateş kontrolü yapan ekipler olacakmış. Yine de durumu bildiririm.
  • 29-03-2020, 01:49:50
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tüm il girişlerinde durdurulacaksın ve ateşin ölçülecek gbt sorgulamasına tabii olacaksın otoban kullanmanı tavsiye ederim yoksa gittiğine gideceğine pişman olursun
    bu gün sabah giden arkadaşımdan aldığım bilgi bu yönde.. gir otobana çıkma biryerden izmirden çık
  • 29-03-2020, 01:49:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam 3 sefer bu güzergahtan gitmiştim giderken Balıkesir taraflarında geçecekseniz eğer bu saatlerde Tırlar oluyor genellikle zaman zaman şeritler 3 e iniyor ve 2 şeriti tırlar kapatıyordu hatırladığım kadarıyla dikkatli ve kazasız belasız yolculuklar dilerim hocam.
  • 29-03-2020, 01:49:59
    #7
    Anladığım kadarı ile körfezi dolasarak gideceksiniz. Eski yol Bursa çevre yolundan geçip çok az otoban kullanıp Balıkesir içinden Akhisar içinden Manisa çevre yolunu kullanarak İzmir'e varacaksınız. Yeni yol ve eski yol dışında pek bir seçenek yok. Yeni yol yapıldıktan sonraki durumu bilmiyorum. Yalova'da sonra Bursa'ya kadar yollar biraz virajlı dikkatli sürün. Hayırlı yolculuklar
  • 29-03-2020, 01:50:51
    #8
    tekdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay gelsin herkese İstanbuldayım aracımla İzmire gitmem gerekiyor birazdan yola çıkacağım. Yeni otobanı kullanmayıp navinin gösterdiği eski yoldan gideceğim rota // önerisi uyarısı olan var mı yolu bilen ilk defa karayolu ile gidiyorum
    Hayırlı yolculuklar. Seyahat belgenizi unutmayın!
  • 29-03-2020, 01:52:14
    #9
    Platin üye
    Bende dün gece Denizli'den Çanakkale'ye bir yakınımı almaya gittim. Otobüs firmaları biletini iptal etti mecburen gittik geldik. Çevirmeye falan girmedik. Yollar baya boştu ilk defa, İzmir üzerinden gitmedim. Buldan > Aksihar > Edremit > Çanakkale şeklinde gittim. Sadece bi yerde otoban kullandım onun harici otobana girmedim