İstanbul-izmire yola çıkıyorum
18
●534
- 29-03-2020, 01:49:20yarın bende Sakaryaya gidip geleceğim, bildiğim kadarıyla sadece bazı noktalarda ateş kontrolü yapan ekipler olacakmış. Yine de durumu bildiririm.L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2020, 01:49:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tüm il girişlerinde durdurulacaksın ve ateşin ölçülecek gbt sorgulamasına tabii olacaksın otoban kullanmanı tavsiye ederim yoksa gittiğine gideceğine pişman olursun
bu gün sabah giden arkadaşımdan aldığım bilgi bu yönde.. gir otobana çıkma biryerden izmirden çık - 29-03-2020, 01:49:53Üyeliği durdurulduHocam 3 sefer bu güzergahtan gitmiştim giderken Balıkesir taraflarında geçecekseniz eğer bu saatlerde Tırlar oluyor genellikle zaman zaman şeritler 3 e iniyor ve 2 şeriti tırlar kapatıyordu hatırladığım kadarıyla dikkatli ve kazasız belasız yolculuklar dilerim hocam.
- 29-03-2020, 01:49:59Anladığım kadarı ile körfezi dolasarak gideceksiniz. Eski yol Bursa çevre yolundan geçip çok az otoban kullanıp Balıkesir içinden Akhisar içinden Manisa çevre yolunu kullanarak İzmir'e varacaksınız. Yeni yol ve eski yol dışında pek bir seçenek yok. Yeni yol yapıldıktan sonraki durumu bilmiyorum. Yalova'da sonra Bursa'ya kadar yollar biraz virajlı dikkatli sürün. Hayırlı yolculuklar
- 29-03-2020, 01:50:51Hayırlı yolculuklar. Seyahat belgenizi unutmayın!tekdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2020, 01:52:14Bende dün gece Denizli'den Çanakkale'ye bir yakınımı almaya gittim. Otobüs firmaları biletini iptal etti mecburen gittik geldik. Çevirmeye falan girmedik. Yollar baya boştu ilk defa, İzmir üzerinden gitmedim. Buldan > Aksihar > Edremit > Çanakkale şeklinde gittim. Sadece bi yerde otoban kullandım onun harici otobana girmedim