Hayırlı yolculuklar.
Daha önce oraya yolculuk yapmadığım için fikrim yok.

Fakat bir şey rica edeceğim. Ulaştıktan sonra; Yol üzerinde herhangi bir tedbir var mıydı (korona ile ilgili) bilgi verirsen sevinirim.