Hayırlı yolculuklar.
Daha önce oraya yolculuk yapmadığım için fikrim yok.
Fakat bir şey rica edeceğim. Ulaştıktan sonra; Yol üzerinde herhangi bir tedbir var mıydı (korona ile ilgili) bilgi verirsen sevinirim.
yarın bende Sakaryaya gidip geleceğim, bildiğim kadarıyla sadece bazı noktalarda ateş kontrolü yapan ekipler olacakmış. Yine de durumu bildiririm.