Bende dün gece Denizli'den Çanakkale'ye bir yakınımı almaya gittim. Otobüs firmaları biletini iptal etti mecburen gittik geldik. Çevirmeye falan girmedik. Yollar baya boştu ilk defa, İzmir üzerinden gitmedim. Buldan > Aksihar > Edremit > Çanakkale şeklinde gittim. Sadece bi yerde otoban kullandım onun harici otobana girmedim