Hocam 3 sefer bu güzergahtan gitmiştim giderken Balıkesir taraflarında geçecekseniz eğer bu saatlerde Tırlar oluyor genellikle zaman zaman şeritler 3 e iniyor ve 2 şeriti tırlar kapatıyordu hatırladığım kadarıyla dikkatli ve kazasız belasız yolculuklar dilerim hocam.