Tüm il girişlerinde durdurulacaksın ve ateşin ölçülecek gbt sorgulamasına tabii olacaksın otoban kullanmanı tavsiye ederim yoksa gittiğine gideceğine pişman olursun
bu gün sabah giden arkadaşımdan aldığım bilgi bu yönde.. gir otobana çıkma biryerden izmirden çık