Kolay gelsin herkese İstanbuldayım aracımla İzmire gitmem gerekiyor birazdan yola çıkacağım. Yeni otobanı kullanmayıp navinin gösterdiği eski yoldan gideceğim rota // önerisi uyarısı olan var mı yolu bilen ilk defa karayolu ile gidiyorum
Hayırlı yolculuklar. Seyahat belgenizi unutmayın!