• 17-03-2020, 22:25:11
    #1
    Malum koronavirüs hadisesi çıktı spor salonu en pis alanlardan birisi, bende üyeliğimi dondurdum sahilde çalışayım diyorum " bir tane jimnastik halkası ile calisthenics + günde 10km bisiklet ( isbike ) " şeklinde gitsem nasıl olur sizce ?
  • 17-03-2020, 22:30:06
    #2
    spor salonları kapalı.. Bende ormanda yürüşüye geçeyim diyorum ama zor tembelim salona para veriyoz diye gidiyorduk işte öylesine..
  • 17-03-2020, 22:30:37
    #3
    Macfit dondurdu, gitmemekde fayda var zaten. Yağlanmadan kütleyi korumak zor olacak.
    Şu siteden bi set almayı düşünüyorum.
    https://www.ecgspor.com/
  • 17-03-2020, 22:31:43
    #4
    bugün açık salon gördüm birçoğu kapalıydı ama açık salon meyhane gördüm hatta adamlar meyhanin ön kısmını ışıkları kapatmışlar komple kapalı gibi duruyor ama arka taraftaki bölümde normal işleyiş devam ediyordu yetkililer denetleyecek herhalde.
  • 17-03-2020, 22:31:51
    #5
    Bende yakın çevrede workout için yer olsada gitsem çalışsam diyorum spor salonlarına hiç hevesim yok
  • 17-03-2020, 22:34:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Beyler neden sadece kardiyo olarak görüyorsunuz? Benim üzüldüğüm nokta; kaldırdığım ağırlıklarda düşüş yaşiyacağım.. Bench press de şuan 50kg dayım kim bilir kaç kiloya düşeceğim.
  • 17-03-2020, 22:40:40
    #7
    Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler neden sadece kardiyo olarak görüyorsunuz? Benim üzüldüğüm nokta; kaldırdığım ağırlıklarda düşüş yaşiyacağım.. Bench press de şuan 50kg dayım kim bilir kaç kiloya düşeceğim.
    hocam ben zaten bench press kaldırmıyordum bile şınav en iyisi benchde en son 60 kaldırmıştım 3x12 şeklinde 5x4 şeklinde kaldırsam 80-100 kaldırırdım herhalde fakat gereksiz bir hareket. örneğin arka kol çalıştırıyorsunuz dips hareketi en iyisidir ağırlıklarla uğraşmadan kendi kilonuzu kaldırırsınız.google dan araştırın calisthenics diye ağırlığa gerek kalmadan sadece jimnastik halkası ile çok daha iyi noktalara gelinebiliniyor kısa zamanda.


    https://www.youtube.com/watch?v=YkcjdIp7Fwo




    ATASEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Macfit dondurdu, gitmemekde fayda var zaten. Yağlanmadan kütleyi korumak zor olacak.
    Şu siteden bi set almayı düşünüyorum.
    https://www.ecgspor.com/
    hocam boşta odanız varsa olur da onun haricinde gerçekten hareketler düzgün yapılamıyor evde
    • ATASEVEN
    ATASEVEN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-03-2020, 22:43:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben zaten bench press kaldırmıyordum bile şınav en iyisi benchde en son 60 kaldırmıştım 3x12 şeklinde 5x4 şeklinde kaldırsam 80-100 kaldırırdım herhalde fakat gereksiz bir hareket. örneğin arka kol çalıştırıyorsunuz dips hareketi en iyisidir ağırlıklarla uğraşmadan kendi kilonuzu kaldırırsınız.google dan araştırın calisthenics diye ağırlığa gerek kalmadan sadece jimnastik halkası ile çok daha iyi noktalara gelinebiliniyor kısa zamanda.


    https://www.youtube.com/watch?v=YkcjdIp7Fwo






    hocam boşta odanız varsa olur da onun haricinde gerçekten hareketler düzgün yapılamıyor evde
    örnek veriyorum hocam sadece bench press değil mesela dambılda kg azalması vs..
  • 17-03-2020, 23:19:58
    #9
    Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    örnek veriyorum hocam sadece bench press değil mesela dambılda kg azalması vs..
    bende diyorum ki hocam kendi kilonuzu kaldırmak ağırlık kaldırmaktan daha iyidir makinede 70-80 kilo sırt hareketi yapıp 2 tane nizami barfiks çekemeyen insanlar var demirler sadece kasları şişirir kişiyi güçlendirmez pek