Malum koronavirüs hadisesi çıktı spor salonu en pis alanlardan birisi, bende üyeliğimi dondurdum sahilde çalışayım diyorum " bir tane jimnastik halkası ile calisthenics + günde 10km bisiklet ( isbike ) " şeklinde gitsem nasıl olur sizce ?