Beyler neden sadece kardiyo olarak görüyorsunuz? Benim üzüldüğüm nokta; kaldırdığım ağırlıklarda düşüş yaşiyacağım.. Bench press de şuan 50kg dayım kim bilir kaç kiloya düşeceğim.