Beyler neden sadece kardiyo olarak görüyorsunuz? Benim üzüldüğüm nokta; kaldırdığım ağırlıklarda düşüş yaşiyacağım.. Bench press de şuan 50kg dayım kim bilir kaç kiloya düşeceğim.
hocam ben zaten bench press kaldırmıyordum bile şınav en iyisi benchde en son 60 kaldırmıştım 3x12 şeklinde 5x4 şeklinde kaldırsam 80-100 kaldırırdım herhalde fakat gereksiz bir hareket. örneğin arka kol çalıştırıyorsunuz dips hareketi en iyisidir ağırlıklarla uğraşmadan kendi kilonuzu kaldırırsınız.google dan araştırın calisthenics diye ağırlığa gerek kalmadan sadece jimnastik halkası ile çok daha iyi noktalara gelinebiliniyor kısa zamanda.
https://www.youtube.com/watch?v=YkcjdIp7Fwo
Macfit dondurdu, gitmemekde fayda var zaten. Yağlanmadan kütleyi korumak zor olacak.
Şu siteden bi set almayı düşünüyorum.
https://www.ecgspor.com/
hocam boşta odanız varsa olur da onun haricinde gerçekten hareketler düzgün yapılamıyor evde